Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Oferta pracy: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
OGARNIJ.TO PIOTR PAWELEC
Opis stanowiska pracy
Obsługa klientów w zakresie sprzedaży szkoleń - zapisy na szkolenia, zapisy modeli, prezentowanie oferty; tworzenie raportów; współpraca z zespołem ds. rekrutacji i sprzedaży.
Numer oferty: 25/0136
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Zgłoś błąd w ofercie pracy
Wymagania
Biegła znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat.B, prywatny samochód, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiego a także umiejętność słuchania, wyciągania wniosków, analizy oczekiwań klienta i zaprezentowania oferty. Praca zdalna na cały lub pół etatu w godzinach od 08.00 do 17.00. Po okresie próbnym 1m umowa na czas określony.
Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat.B, prywatny samochód, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiego a także umiejętność słuchania, wyciągania wniosków, analizy oczekiwań klienta i zaprezentowania oferty. Praca zdalna na cały lub pół etatu w godzinach od 08.00 do 17.00. Po okresie próbnym 1m umowa na czas określony.
Wykształcenie
średnie ogólnokształcące
Szczecin,
ul. Tyniecka 28
695506985
piotr.pawelec87@wp.pl
Dodatkowe informacje
Data dodania: 2025-04-04
Data ważności: 2025-05-04
Rozpoczęcie pracy: 2025-04-07